מכללת תמורות נמצאת במתחם נגה - אזור תוסס ומתחדש שמציע שפע של מקומות בילוי, בוטיקים "מתוקתקים", בתי קפה מעוצבים, ארכיטקטורה מקורית והצגות איכות בתיאטרון "גשר". נראה שהמון כוחות יצירתיים ממגוון תחומים התרכזו באזור שבין שדרות ירושלים, נווה צדק והמושבה האמריקאית. הנה מידע שליקטנו עבורכם אודות כמה מהמקומות המעניינים במתחם
מאת: תמורות
5 דקות מתמורות
midrachov_gesher600
המדרחוב של תמורות

מתחם נגה
מכללת תמורות נמצאת במתחם נגה - אזור תוסס ומתחדש שמציע שפע של מקומות בילוי, בוטיקים "מתוקתקים", בתי קפה מעוצבים, ארכיטקטורה מקורית והצגות איכות בתיאטרון "גשר". נראה שהמון כוחות יצירתיים ממגוון תחומים התרכזו באזור שבין שדרות ירושלים, נווה צדק והמושבה האמריקאית. הנה מידע שליקטנו עבורכם אודות כמה מהמקומות המעניינים במתחם:
Gesher450
תיאטרון גשר
קארדו (שדרות ירושלים 3)
בשעות היום זהו בית קפה נינוח שמתאים גם לארוחות בוקר עם מאפים תוצרת בית. בערב זוהי מסעדה ביתית ובלילה - בר יין. הקארדו מפגיש בין תל-אביב המהירה והמודרנית ליפו העתיקה. זהו מקום נעים עם אוכל טוב ומוזיקה מעולה.
סלונה (תרצה 17)
המקום שהוקם לפני עשור נחשב לאחד המוסדות הוותיקים והפופולאריים בסצנת חיי הלילה של תל אביב. יש בו חלל גדול בסגנון "רטרו-שיק" עם פינות סלון אינטימיות ובר ארוך. סלונה נחשב לאחד מהברים הראשונים שהחלו לשלב בין בליינות לתרבות. במקום יש גלריה לאמנות והוא מארח באופן קבוע מופעים מוסיקליים, ערבי ג'אז, שירה ומחול.
קפליקס (סגולה 15)
בית קפה שלצידו נמצא מפעל לטחינת וקליית שפע של תערובות קפה. מביני עניין יכולים ליהנות במקום ממשקה חם שנמזג מיד לאחר תהליך הקלייה עם ארומה משגעת. לצד הקפה יש מבחר מתחלף של סנדוויצ'ים או מתוקים.
אבו-חסן (שבטי ישראל 2)
אפילו אבו חסן התמקם ליד תמורות! מי לא שמע על החומוס המשובח של המקום הוותיק שהחל ממסעדה אחת ברחוב הדולפין ועקב הביקוש הרב התרחב לסניף נוסף במתחם. זהו פתרון נהדר לארוחת צהריים מהירה, משביעה, במחיר נוח.
Humus
                                 תודה למיכאל יעקובסון על הצילום
גלריות
גלריה דביר (ניצנה 11)
גלריה ותיקה שמתמחה באמנות עכשווית מעל 30 שנה. הגלריה מציגה אמנים ישראלים ובינלאומיים.
P8Gallery (פוריה 8)
הגלריה היא קואופרטיב שמקיים באפריל "מרתון חלל פתוח" (13/4/2013-11/4/2013)— רעיון מקורי שפותח את חלל הגלריה בפני כל אדם לכל פעילות שיבחר בה, כל עוד ימנע מפגיעה בבריאות הציבור ובמבנה הגלריה.
שופינג

"מכופתרות"
(נחמה 6)
בוטיק לבגדים, תכשיטים, חפצים לבית, וינטג' ועבודות יד.
"שלי דהרי, סטודיו לעיצוב תכשיטים" (רוחמה 9)
בחנות שנראית כמו סלון ביתי של פעם יוצרים תכשיטים בעבודת יד, בקולקציות קטנות, צבעוניות ושמחות.
"אלף אלף" (פוריה 8)
בוטיק מקורי לבגדי איכות מעוצבים.
ספורט
כדור רגל בבלומפילד
גם אצטדיון בלומפילד— מגרשן הביתי של הקבוצות התל אביביות נמצא במרחק הליכה קצרה מתמורות. עם כ-14,413 מקומות ישיבה מארח המקום מידי פעם גם הופעות של אומנים בינלאומיים כמו פיל קולינס, ריהאנה, סקורפיונז ובלאק אייד פיז.
blumfild600
תודה מיוחדת למיכל כץ, תלמידת המסלול לרפואה סינית (שנה ב') שסייעה בהכנת הכתבה.