25 04, 2020

ההבדלים הדביקים שבין לחות לליחה

2020-04-25T16:47:28+03:00צמחים|

לחות וליחה מוגדרים ברפואה הסינית כשני חומרים שונים. עם זאת, במקרים רבים אנו מייחסים להם תכונות דומות ואף מתקשים להבחין בניהם. מאמר זה מחדד את ההבדלים, מפריד בין החומרים ומשווה בניהם ואף משווה בטיפול הרבולוגי בין שתי התופעות. הסינים הסתכלו על הטבע כאל מקרוקוסמוס המייצג את המיקרוקוסמוס של גופנו. משמעות הדבר היא שהמושג לחות אינו [...]

28 03, 2020

תכנית קורס רפואת ילדים למטפלי שיאצו

2020-03-28T15:11:57+03:00כללי|

תכנית קורס לילדים 2020 יום נושא משותף תרגול מעשי הערות מפגש 1 08.03.20 הרפואה העליונה הפרעות קשב והיפראקטיביות שלושת כללי הזהב במגע  מבוא טכני מפגש 2 15.03.20 ילדים עם צרכים מיוחדים: ילדים עם הפרעות תקשורת [א] נשימה והרפיה בילדים קטנים, למידה ויישום. עקרונות במגע והנחיה להורים מפגש 3 22.03.20 העצמת הילד חונכות לילדים שיטות עבודה ותרגול [...]

8 06, 2015

מלגה ללימודי תזונה

2017-08-26T12:28:54+03:00לימודי המשך|

למה כדאי לסטודנט לשיאצו/טווינה לקבל מלגה ללימודי יועץ תזונה על פי הרפואה הסינית תמורות מאמינה שמטפל בשיאצו הוא מטפל רב תחומי. הוא לא רק מעניק טיפולי מגע בהתאם לצרכי המטופל, אלא גם מייעץ לאורח חיים בריא, ברוח הגישה הטיפולית של הרפואה הסינית. על כן, תמורות מעניקה לכל סטודנט בשיאצו וטווינא מלגה ללא כל תשלום נוסף ללימודי תזונה [...]

21 03, 2017

פרק שני – הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן

2019-12-07T21:44:00+02:00כללי|

הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן מאת: ניר עמיר   פרק שני - הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן כְּמוֹ אִישׁ בַּנְק טוֹב הִתְיַישֵּׁב אַבָּא לְיַד שׁוּלְחָן עֲבוֹדָה, הוֹצִיא נְיָר וְעֵט מִן הַמְגֵרָה וְהִתְחִיל לִרְשׁוֹם מְקוֹמוֹת בָּהֶם נִתָּן לְחַפֵּשׂ דִּמְיוֹן: 1 - לִשְׁאוֹל אֶת אִמָּא (הִיא תָּמִיד אוֹמֶרֶת שֶׁיֵּשׁ לָהּ הָמוֹן דִּמְיוֹן, אוּלַי הִיא תּוּכַל לָתֵת לוֹ קְצָת) [...]

28 01, 2017

פרק רביעי – הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן

2017-08-26T17:16:16+03:00Uncategorized|

מאת: ד"ר ניר עמיר פרק רביעי ואחרון- הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן הָאֱמֶת הִיא שֶׁהַמַּחְשָׁבָה לַחֲזוֹר הַבַּיְתָה קָסְמָה לוֹ יוֹתֵר וְיוֹתֵר. בָּרְגָעִים מְסוּיָּמִים הוּא כִּמְעַט הִתְפַּתָּה לְהַפְסִיק לִהְיוֹת פליפיסט וְלַחֲזוֹר. אֲבָל אָז הוּא שֵׁם לֵב לְעוֹד פְּרָט אֶחָד: הוּא כְּבָר לא יָדַע אֵיפוֹא הוּא נִמְצָא. זֶה הָיָה לַיְלָה דֵּי חָשׁוּךְ וְהַכּל נִרְאֶה לוֹ זָר וּמִסְתּוֹרִי. מֵאַחֵר שֶׁהוּא [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים

2018-04-21T20:32:11+03:00Uncategorized|

סטודנטים יקרים, אנו מברכים אתכם על כניסתכם למסלול הלימודים בתמורות. במסורת השקיפות ותיאום ציפיות, אנו מצרפים לכם את הטפסים עליהם חתמתם עם הכניסה ללימודים. כמו כן, חלקים מהתקנון מועברים במפגש הראשון של כל שנת לימוד על מנת לרענן את הנהלים. כתב הסכמה לשנה א' שיאצו כתב הסכמה לשנה ב' שיאצו כתב הסכמה לשנה ג' שיאצו [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – שיאצו שנה א'

2018-04-21T15:58:00+03:00Uncategorized|

כתב התקשרות אל: "תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת"  (להלן "תמורות") מאת: ___________________________________  ת.ז. ______________________ כתובת: _________________________________ טלפון: ______________________   הנידון: השתתפות בקורס שיאצו שנה א' - מחזור - ___________ אני החתום/ה מטה מבקש/ת להצטרף לקורס שיאצו מקיף שנה א'. ידוע לי כי תנאי ראשוני להשתתפותי בקורס הוא עמידתי בראיון המקדים, וכי ל "תמורות" הזכות [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – שיאצו שנה ג'

2018-04-21T15:44:25+03:00Uncategorized|

כתב התקשרות אל: "תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת"  (להלן "תמורות") מאת: ___________________________________  ת.ז. ______________________ כתובת: _________________________________ טלפון: ______________________   הנידון: השתתפות בקורס שיאצו שנה ג' - מחזור - ___________ אני החתום/ה מטה מבקש/ת להצטרף לקורס שיאצו שנה ג'. ידוע לי כי תנאי ראשוני להשתתפותי בקורס הוא עמידתי בהתחייבויות הכספיות ל "תמורות", וכי ל "תמורות" [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – המסלול המשולב לרפואה סינית שנה קלינית

2018-04-21T15:57:12+03:00Uncategorized|

כתב התקשרות לתלמידי השנה הקלינית אל: " תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת" (להלן "תמורות") מאת: __________________________  ת.ז. _______________________ כתובת: ________________________ טלפון: _______________________   הנידון: השתתפות במסלול המשולב לרפואה סינית בתמורות שנה קלינית אני החתום/ה מטה מבקש/ת להמשיך במסלול הלימודים המשולב לרפואה סינית בתמורות. ידוע לי כי תנאי ראשוני להמשך לימודי הוא עמידתי בתנאי המעבר [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – המסלול המשולב לרפואה סינית

2018-04-21T15:58:52+03:00Uncategorized|

הסכם התקשרות אל: " תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת" (להלן "תמורות") מאת: __________________________  ת.ז. _______________________ כתובת: ________________________ טלפון: _______________________   הנידון: השתתפות במסלול המשולב לרפואה סינית בתמורות  ____________ אני החתום/ה מטה מבקש/ת להצטרף ללימודים במסלול המשולב לרפואה סינית בתמורות. ידוע לי כי תנאי ראשוני להשתתפותי בלימודים הוא עמידתי בראיון המקדים ועמידה בתנאי הקבלה, וכי [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – שיאצו שנה ב'

2018-04-21T15:55:44+03:00Uncategorized|

כתב התקשרות אל: "תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת"  (להלן "תמורות") מאת: ___________________________________  ת.ז. ______________________ כתובת: _________________________________ טלפון: ______________________   הנידון: השתתפות בקורס שיאצו שנה ב' - מחזור - ___________ אני החתום/ה מטה מבקש/ת להצטרף לקורס שיאצו שנה ב'. ידוע לי כי תנאי ראשוני להשתתפותי בקורס הוא עמידתי בהתחייבויות הכספיות ל "תמורות", וכי ל "תמורות" [...]

21 04, 2018

תקנון לימודים – קורס טווינא

2018-04-21T15:21:19+03:00Uncategorized|

כתב התקשרות אל: "תמורות - הצוות לקידום רפואה משולבת"  (להלן "תמורות") מאת: ___________________________________  ת.ז. ______________________ כתובת: _________________________________ טלפון: ______________________   הנידון: השתתפות בקורס טווינא  - מחזור - ___________ אני החתום /ה מטה מבקש/ת להצטרף לקורס טווינא שנה ד' במסלול הרב שנתי בשיאצו/ טווינא. ידוע לי כי תנאי ראשוני להשתתפותי בקורס הוא עמידתי בהתחייבויות הכספיות ל [...]

28 01, 2017

הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן – פרק שלישי

2017-08-26T17:11:24+03:00Uncategorized|

מאת: ד"ר ניר עמיר פרק שלישי - הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן מִסְכֵּן אַבָּא, הוֹלֵךְ לְחַפֵּשׂ דִּמְיוֹן וְלא יוֹדֵעַ אֵפוֹא. אֶת אֶרֶץ הַדִּמְיוֹנוֹת, אִם הִיא קַיֶּמֶת בַּכְּלָל, הוּא לא יִמְצָא, כִּי הֲרֵי צְרִיכִים הָמוֹן דִּמְיוֹן לְהַגִּיעַ לְשָׁם וְרַק עִם דִּמְיוֹן יוֹדְעִים אֶת הַדֶּרֶךְ. כָּכָה זֶה כְּשֶׁאֵין דִּמְיוֹן: בְּלִי דִּמְיוֹן אִי אֶפְשָׁר לְהַגִּיעַ לְאֶרֶץ הַדִּמְיוֹנוֹת וּבְלִי לְהַגִּיעַ לְשֵׁם [...]

24 01, 2017

פרק שני -הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן

2017-08-26T17:11:46+03:00Uncategorized|

מאת: ד"ר ניר עמיר פרק שני - הָאִישׁ שֶׁלּא הָיָה לוֹ דִּמְיוֹן כְּמוֹ אִישׁ בַּנְק טוֹב הִתְיַישֵּׁב אַבָּא לְיַד שׁוּלְחָן עֲבוֹדָה, הוֹצִיא נְיָר וְעֵט מִן הַמְגֵרָה וְהִתְחִיל לִרְשׁוֹם מְקוֹמוֹת בָּהֶם נִתָּן לְחַפֵּשׂ דִּמְיוֹן: 1 - לִשְׁאוֹל אֶת אִמָּא (הִיא תָּמִיד אוֹמֶרֶת שֶׁיֵּשׁ לָהּ הָמוֹן דִּמְיוֹן, אוּלַי הִיא תּוּכַל לָתֵת לוֹ קְצָת) 2 – אִינְטֶרְנֶט 3 - לְפַרְסֵם [...]

5 01, 2017

הפרעות פוסט טראומטיות בילדים

2017-08-24T11:04:47+03:00מחלות וטיפולים|

PTSD = Post Traumatic Stress Distress היא הפרעה חרדה פוסט טראומטית. לצערינו, נושא כלל אינו זר במדינת ישראל ותושבי ישראל חווים בעיה זו במישורים שונים. המאמר מתמקד בהשפעת הטראומה על ילדים החווים רצף אירועים אלימים. המאמר נכתב לפני גל הפיגועים והטרור האחרון בארצנו ומועלה לאתר דווקא משום הרלבנטיות שלו כעת. הערות במישור האנרגטי הסיני ומודל [...]